Vandalen besmeuren gevel secretaris N-VA Hoegaarden

Op 13 april 2012

In de nacht van donderdag 12 op vrijdag 13 april werden in de Doelstraat verscheidene huizen en auto’s beklad met etenswaren. Maar ook in de Tiensestraat hing er een huis onder de smurrie. Het was ook de enige gevel met een politieke boodschap. ‘N-VA Fuck’ sierde het raam.

“Gisteren avond hoorden we kabaal op straat, maar dat is bijna elke avond zo. We hadden dus niet meteen de reflex om te gaan kijken wat er gaande was", zegt Liselore Fuchs, "Er zijn nog heel wat gevels beklad, en de andere N-VA bestuursleden hebben geen ongewenst bezoek gekregen. We kunnen hier dus niet spreken over een actie puur anti-N-VA.”

Of ze dit aan hun hart laten komen? “Zeker niet! Deze laffe daad is voor ons het signaal dat we nog heel wat werk hebben. N-VA Hoegaarden heeft nu nog meer motivatie om verder te werken aan de positieve kracht van verandering. We bouwen verder aan onze afdeling. Binnenkort kunnen we ons programma afronden, stellen we enkele kandidaten voor en eind mei organiseren we een eerste ontbijtbuffet met Liesbeth Homans. We geven niet zo gauw op!” eindigt een vastberaden Liselore.