N-VA verkiest nieuw bestuur arrondissement

Op 13 november 2014

Er werden ook acht arrondissementele bestuursleden verkozen: Johan Guldix (Geetbets), Nicole Vanhoegaerden (Boortmeerbeek), Frank Van Nuffelen (Keerbergen), Chris Huon (Tienen), Sven Hendrickx (Linter), Frank Persoons (Oud- Heverlee), Dirk Schoeters (Haacht) en Stef Dewil (Glabbeek). Voorzitter Dominick Vansevenant is zeer tevreden met het nieuwe bestuur. "Met deze goede mix van jonge krachten en ervaren bestuursleden kan het arrondissement haar rol ten volle spelen: onze 30 lokale afdelingen volop steunen bij het brengen van de kracht van verandering." Het arrondissement Leuven stuurt ook zeven vertegenwoordigers naar de partijraad, het hoogste partijorgaan van de N-VA. Werden verkozen tot de partijraadslid: Joris Fonteyn (Bertem), Astrid Pollers (Herent), Alexander Binon (Oud-Heverlee), Jan De Bouw (Bierbeek), Geert Laporte (Tremelo), Piet Vancraeynest (Begijnendijk) en Liselore Fuchs (Hoegaarden).