N-VA in Hoegaarden!

Op 14 maart 2011

N-VA heeft zijn weg naar het mooie, landelijke dorpje aan de Grote Gete gevonden. Nu N-VA de grootste partij van Vlaanderen is,  is er geen enkel excuus  meer voor de afwezigheid van deze partij in Hoegaarden!

De eerste activiteit van N-VA Hoegaarden  is een spreekavond met als gastspreker de Voorzitter van het Vlaams Parlement, Jan Peumans. Deze zal doorgaan op zaterdag 26 maart om 20u  in Zaal Pax. Iedereen is van harte welkom, ook niet-leden en non-sympathisanten. N-VA is geen gesloten clubje, maar staat open voor iedereen die van deze avond een aangename wenst te maken. Jan Peumans is een getalenteerd en boeiend spreker die niemand onbewogen zal laten.

Liselore Fuchs: “Natuurlijk is het onze bedoeling een ploeg klaar te stomen die zal deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Theo Francken, de peter van deze afdeling, en Ine Tombeur,  bewegingsverantwoordelijke van Vlaams Brabant, geven heel veel steun en advies aan onze opstartende afdeling.We staan in de startblokken, maar het team is nog niet voltallig.”