N-VA Hoegaarden klaar om de fakkel over te nemen

Op 30 juli 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Top 5 N-VA Hoegaarden

De leden van N-VA Hoegaarden keurden de lijst voor de verkiezingen unaniem goed. Huidig gemeente- en provincieraadslid Liselore Fuchs (28) uit Hoegaarden trekt de lijst. Met haar politieke ervaring uit ze de ambitie om de volgende burgemeester van Hoegaarden te worden. Liselore Fuchs: “We hebben de voorbije maanden hard gewerkt met een ijzersterke lijst als resultaat. Met deze kandidaten vormen we hét alternatief voor de huidige meerderheid. We zijn klaar om de fakkel over te nemen in Hoegaarden”

Op de tweede plaats staat Siegfried Gilis (43, Nerm) hij is al 20 jaar actief in de bouw en was 10 jaar lang bestuurslid van voetbalclub Out-Hoegaarden. Philip Collaers (54, Meldert) uit Meldert staat op plaats 3. Philip is Ingenieur Kernenergie en werkt al 33 jaar voor BOSCH, waar hij is doorgegroeid tot directeur Veiligheid & Milieu. Op vier staat nog een nieuwkomer: Monica Janssens (43, Nerm). Monica is zelfstandige en weet alles over het optimaliseren van bedrijfsorganisaties. De top 5 wordt vervolledigd door Rocky Vandersteen (42, Hoksem) uit Hoksem. Door velen gekend door zijn jarenlange ervaring in de horeca. Lijstduwer is OCMW-raadslid Carine Leys (54, Outgaarden). Ze is geboren in Brussel, maar woont samen met haar man Michel en haar zoon Boris in Outgaarden.

Naast deze 6 sterkhouders staan er nog 11 interessante kandidaten op de lijst:

6. Nick Reners (39, Outgaarden) kraanmachinist en bestuurslid dorpscomité Outgaarden

7. Ronny Mues (51, Hoegaarden) fractiemedewerker federaal parlement

8. Eline Reygel (20, Outgaarden) rechtenstudente

9. Patrick Peymen (54, Hoegaarden) zelfstandig keukenbouwer en afdelingsvoorzitter

10. Zoé Stoffelen (21, Hoegaarden) ambulancier

11. Christel Scheepmans (46, Meldert) verzorgende en bestuurslid van RC Meldert

12. Ann Paredis (52, Hoegaarden) administratief medewerker KU Leuven

13. Daniel Massart (61, Hoegaarden) gepensioneerde rechercheur

14. Vincent Feys (25, Hoegaarden) supervisor bij DHL

15. Jolien Jordens (28, Hoegaarden) kleuterleidster

16. Peter Moens (48, Hoegaarden) werknemer bij BOSCH

Op zondag 23 september organiseert de afdeling een restaurantdag in het Kouterhof. Daar kan u kennis maken met alle kandidaten.